KOLEJNOŚĆ TEMATÓW

Chcąc nadać moim rozważaniom pozory porządku, uzależniłem kolej­ność omawiania różnych tematów od tego, czy da­na kwestia ma przede wszystkim charakter i n- telektualny, jak np. próba rozróżnienia dys­cyplin naukowych od nienaukowych; psycholo­gie z n y — np. rola wykształcenia, znaczenie twór­czości naukowej; czy też socjologiczny, jak w przypadku problemu — struktura społeczności naukowej a instytucje czuwające nad zachowaniem norm naukowych i naukowych metod postępowa­nia. Poza tą klasyfikacją kolejność tematów będzie raczej przypadkowa, gdyż, jak powiedziała pewna poczciwa dama: „Skąd mogę wiedzieć, co myślę, dopóki nie usłyszę, co mam do powiedzenia?” Temat jest rzeczywiście niewyczerpany. Jak już powiedziałem w Przedmowie, obecna praca ma za zadanie jedynie wyłożenie teorii ogólnej, którą zastosuję w innej obszerniejszej pracy dla omówie­nia szeregu bardziej szczegółowych przypadków.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Nazywam się Anna Kośmider i jestem finansistką i prowadzenie bloga to moja pasja. Informacje, które tutaj Państwo znajdziecie są z mojego doświadczenia. Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.